HEJ!

Bloggen som du ser så bloggar ja inte så mkt på kvällen.. för jag hinner inte.. men ska försöka :D
Imorgon blir det en lång men rolig dag!! :D:D
SKOLAN!!

Idag i skolan så hade vi tyska, BORING!! men de roliga var att jag, oliver, Arsalan körde din mamma skämt hahahahah. Några kommer nu,

Din mamma är så dum att hon försökte dränka en fisk.
Din mamma är så dum att hon inte kan ingredienserna till is
Din mamma är så dum att hon trodde att hon har hamnat på ett party när hon gick in på Systembolaget
  • Din mamma är så dum att hon sålde bilen för pengar till bensin
  • Din mamma är så dum att hon spelar TV-spel mot blinda männikor
Din mamma är så dum att arkeologer försökte gräva efter hennes IQ.
Din mamma är så dum så att hon tar med sig fjärrkontrollen till bion.

ÅÅ MÅNGA MÅNGA MER INTE BARA OM DIN MAMMA ÄR SÅ DUM.. UTAN MER!!

BESÖK!.

http://dinmamma.tjosan.se/din-mamma-dum.php

Men nu ska jag ta mig en dusch så..

pöözz♥




Kommentarer
Postat av: R

I MISS U! COME HOME NOW! <333333333333333

2010-12-15 @ 18:36:04
URL: http://rroyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0