NU HAR AJLA GÅTT HEM.. D:

Hejsan svejsan!!..
Jah.. har inte bloggat för jag har varit med ajla :D sjukt snäll tjej ;D
Vi hade tjejkväll, vi kollade på film, vi kolla på killer HAHHAHAHAHHA Igen!! 4 gången för mig hahaahaha
Vi köpte lite chips jag hade julmust hemma men ajla dricker inte kolsyrat. Nu är klockan runt halv fem då Ajla skulle hem.. Vad ska man göra nu??:P
Juste jag köpte julklapp till mami oxo :D:D en kopp hehe.. hitta inget annat men de var en såndär mamma kopp :D
Skolan,,

Idag i skolan hade vi först mats alltså so sen matte sen musik. :D
När vi hade mats så läste vi och mats o sofia blåste upp balonger, de gick inte så bra för sofia hahahah hon blåste men inget hände hennes kinder var jättestora!! hahahahahah sjukt rolig ;):D:D;)
matte fatta jag ingeting så jag orkar inte förklara det heller.. eller lite kan jag säga ;) vi skulle julpynta jag och riham hann inte för vi skulle planera idrotten, vi skulle ha HÅÅRRRDDD!!! träning jag kom på det ;) (Y)

Musiken..

I musiken gjorde vi typ ingeting eller jo jag kasta toffs på min musiklärare hahahaha.. han märkte inte HÖHÖHÖHÖ!! HHHHOOOOOOOOOOHHHHH!!! Tur!! han skulle få äppletsi!!
efter de gick vi till maten de var fisk men jag åt bara potatis, sen skulle vi till biblan, jag o riham hade bästa konsetrationen sen Selma o jelana kommer och förstör allt! hah..

så skolan var rätt okej..

Imorgon,

imorgon ska jag vara med Roya.. vet inte riktigt vad vi ska göra men något blir de nog :D
och jag måste plugga som sjuttsinge!! har prov på torsdag kan ingeting!! :S

Men ska plugga nu.

SEE YAA!!:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0