GODMORNING EVERYBODY !

ShaSha !
Näj jag hälsar inte så egentligen..
Sorry om jag inte han blogga igår .. jag hade ändå inget mer än att säga godnatt .. så jag säger den nu GODNATT !
Ja nu ska jag äta frukost .. de blir äggröra .. sen måste jag hoppa in i duschen och sen till marigeberg för att shoppa
jag ska shoppa ett svart linne och en present till Riham hon fyller år idag så GRATTIS MIN ÄLSKADE BÄSTIS
Sen när jag kommer hem är stitch nog borta :'( Men ist kommer min syster Linda med Hennes bojfränd Ulf (stavade fel fast de var meningen :P )
dom ska äta lunch sen så drar dom haha .. tror oxo på efterrätt :P MUMS !
Men  nu ska jag äta frukost ägröra gott va ??? NEJ HATAR DE !
Bloggar senare
Pusspåre ! ♥

Kommentarer
Postat av: josefine

vad roligt att du är med i veckans blogg :)



allt bra ?

2010-11-07 @ 19:37:58
URL: http://jossiamanda.blogg.se/
Postat av: rihamoo

tackar emma hahah :D <3 du gav mig en fin present

2010-11-09 @ 18:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0