HEMMA / EYRA :))

Hej bloggen ! <3

Alltså jag vet .. Ja har gjort sååå många bloggar .. men glommer lösenordet ''/
Men kan berätta lite om idag och igår :D
Igår så skulle ja och Loo va .. vi va i min skola sen gick vi tilll Loo o hämta saker ,, Sen så gick vi hem till mig Loo skulle sova över mig JIPPIE ! Vi hade sjukt kul alltså ! Vi hade typ skrattinfakt helatiden iallafall när vi skulle sova HAAHAH ! Loo spelade ekorre ftftftftftfttftftftftt ! haha !
Idag så va jag Loo och ajla .. vi spelade på min nindendo dsi vi körde GTA ! Sjukt roligt spel alltså ! Sen åt vi köttbullar med mos . Efter drog jag Loo , mamsen o papsen till eyra badet .. rätt så roligt var de iallafall :P
Jo alla som har smsat Loo och inte fått något svar dom senaste 2 dagarna är för hennes mobil dog ''/
Men alla kan väl ta o smsa mig ????
Ses bloggen !!

Kommentarer
Postat av: Ajla

Haha gud va kul vi hade!<333333

2010-11-06 @ 00:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0