Sovit väl ?

De har jag iallafall :D
Jag vaknade nyss , har inte ens ätit frukost , kollar på tv nu .. venne vilken serie men rolig iallafall
Idag senare kommer stitch .. ska rasta han ända till tybble , ska visa pappa o mamma att vi kan ha djur .. haha :D
Idag kommer vi äta persisk food ! Som vanligt ! :P Persisk mat är bara PERFEKT ! Har man inte ätit de har man något att göra i livet ! och salladen MUMS ! Salade shirazi fett NAJS sallad
Igår somnade jag kl : 23.46 Men kunde inte sova så jag smsade ..
Kan berätta om små saker om idag då ?
typ
Dagens låt är : http://www.youtube.com/watch?v=6g6g2mvItp4 kolla för att se :D
Bjuder på ett foto oxo från halloween diskot :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0