ASSÅ HUR SVÅRT SOM HELST!!

Alltså det är hur svårt som helst att hitta en Handbolls klubb.
Jag har letat hur mkt som helst! hittar inget...
Har ni några tipps? så kommentera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! får damp!!!!!!!!!!!!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Alltså jag vet!! jag sluter och börjar på handboll MEN! Denhära gången så ska jag fortsätta förra gruppen jag gick på var ju skit kaxiga och passa inte bollen.. dumma ju!!
Men nu ska jag fortsätta!!!!!!

Just nu sitter jag och kollar på tv och datan.. kollar på kanal 3 vetinte vad filmen/serien heter hahahhaha
Dumma killen har fortfarande inte svarat...:(
jag tjuvringde han EN gång och smsade han några gånger och kallar mig dryg.. OKEJ!
Det kallas idiot :D
Men vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0