GODMORNING EVERYBODIIII!!! :D

Godmorgon bloggen!! :P
idag vaknade jag kl halv 11 NYTT RECORD ! Annars brukar jag vakna runt 9.00.
Innan jag vakna kom pappa upp o sa:

Pappa: Sherad mekabi?! översätting: Hur mkt sover du vakna!
Emma: allan mijam: Översättning: Kommer snart..

Precis när han gick sommna jag om.. höhöhöhöhö :D:D

sen vaknade jag av mig själv. Duktig EMMAAA!!!
nu måste! jag ut o skotta.. fan vad tråkigt! men måste.. ''/

Fast snart!..
Nu tittar Mamma o pappa på en astrid Lindgren film (svensk) ''KUL''!!
Jag går hellre upp..

men nu ska jag upp så ses..


vilket är bäst? tror ''skotta''


Kommentarer
Postat av: roya

sv; hahah<3

2011-01-06 @ 12:44:18
URL: http://rroyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0