Goooooooooooodmoooooooorning:D

Hellooo everybodiiieee

i'am not going to speak engelish on this inlägg.. Emmaaaa träna din engelska hahahahahh..:D

Aja nu tänker jag berätta,, ehm jag vaknade runt halv 11.00 har inte ätit frukost än. pappa tjatar om att jag ska äta,, jag ba asså mannen chilla, jag är inte ens hungrig!! sluta få i mig mat när jag inte e hungrig.. Sen det vart ett katastrof!! han ba ''vadå du ska inte äta frukost jani? du måste äta försök inte att komma undan'' jag ba ''okejokej!!! vänta tio minuter jag kommer'' sen han glömde hahahahahhahah :D skön baba!!!!:D:D:D

Nu har mamma kommit hem från viktväktarna *stavning* hon hade gått ner 2,1 kilo på en vecka duktig MAMSEN!!:D
Men nu värkar jag hungrig så jag ska nog ta mig en macka.. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0