Han e dum..

En kille jag känner dissar mig HELATIDEN på sms.. jag skickar inte ens till han jag ba:

En fråga..
varför svarar du aldrig på mina sms?
asså bara en fråga..?

han har inte svarat än alltså dryg kille jag svär!!
Men aja nu har jag fixat min NYA! garderob!! thihhi..
sa jag ens att jag hade fått en ny? nähe.. men nu vet ni det ;)(Y'

När Loo gick så satt jag o kolla på tv och fixa garderoben..
Det fanns inget annat att göra..

IMORGON SKA JAG...

Imorgon ska jag nog ta o chilla, fast det är tråkigt.. vet inte vad jag ska göra.. ''/.....
någon som vill va heeeeeeehhhhhh!!!!!!??
Jag får nog hitta på något.. typ fixa in kläerna i gareroben ''kul'' :/
imorgon blir det nog en städdag :D bööööööringggggggg!!

GODNATT EVERYBODY!

BOSS!♥

THAILAND!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0