SKÄMT!!!

Kommentera om du fatta skämten!!!

Det var en amerikansk en svensk och en turk.
Dom var med i ett tv-program.
dom skulle simma i en pool med hajar i.
en kille kommer i och knuffar in amerikanen i poolen han blir uppäten. samma kille kommer och knuffar in svensken han kommer nästan upp och blir uppäten samma kille knuffar in turken. Han klara det. Han som styrde TV-programmet sa abboooww du klara dig du kan få vad du vill.
han ba: jag vill ha idioten som knuffa in mig i vattnet.
hahhahahhaha

nr:2

det var en kanin som kom till ett bageri och fråga:
har ni en tårta med senap på?
bageriet sa: nej tyvär
en dag senare kommer kaninen och fråga igen:
har ni en tårta med senap på?
bageriet sa nej igen. bageriaren tkr lite synd om kaninen så han gjorde en tårta med senap på. kaninen kommer och frågar: har ni en tårta med senap på? bageriet ba: aa det har vi kaninen ba: usch vad äckligt
hahhahahahahah

nr:3

det var en drake belman och ett troll dom var på ett berg dom skulle tävla om vem som skulle komma ner först. draken flög ner och belman åkte hiss och trollet hoppa på träd å så.. vem kom först? belman så klart men varför???
för de finns inga drakar eller troll HAHAHAHAHAHHAHA

nr:4

en kanin kommer in i ett apotek och frågar: har ni morötter? han som jobba där ba nej. kaninen kommer efter en timme och frågar har ni morötter? han som jobba där sa nej. kaninen kommer efter en halvtimma och fråga samma sak han som jobba på apoteket fick damp han ba frågar du igen ''har du morötter drar jag ut alla dina tänder. Kaninen ba har ni morötter`? han som jobba på apoteket drog ut alla kaninens tänder. kaninen ba har du morotsaft?
HAHAHAHAHAHAHHA

Din mamma skämt nu:

Din mamma är så dum hon snubblar på en trödlös telefon.

din mamma är så fattig hon sparkar på en burk jag frågar ''vad gör du?'' hon ba ''jag flyttar''

Din mamma är som en toalett rund o vit och luktar skit..

hahahahhahahahhah





Kommentarer
Postat av: Daryl;)

hahahahaha bästa skämten och allt,finaste bloggen också;)cheka in min.

puss<3

2011-01-10 @ 20:53:55
URL: http://ddaryl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0