SKOTTAT/FIXAT GARDEROBEN!!!

Ja!!
Nu har man fixat allt med garderoben å grejer, skotta fick jag oxo göra..
i balkongen.. det var ganska jobbigt snön var så tung! fick faktist kämpa!!
Sen på bdb hade jag skrivit att jag skulle göra 2 situps för varje bokstav du kommenterar..
Och mina kompisar skriver inte en precis.. så jag fick göra sammanlagt.. ehm.. det vart.. hm.. juste det vart 200 sammanlagt JOBBIGT!.. vad ska jag göra jag låvade ju!! ''/ ska aldrig göra någe mer så hahhahha!!
och dendär dumma killen har inte svarat än.. bryr mig inte om han länge,
Bajs på han :D
thhihihihi..

Just nu lyssnar jag på musik..
Nelly (killen)

Nelly-Just a dream (gammal men as-bra!)
Nelly-Hot-n-fun (vet inget om den)




Kommentarer
Postat av: roya

kan du ta kort på din garderob och visa på bloggen ? :):)

2011-01-06 @ 20:51:16
URL: http://rroyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0