Sorry!!!:(

Hej bloggen
godmorgon bloggen
godnatt bloggen
Jag hann inte säga dom igår så jag säger idag thihihi.. :D
Jag hann inte blogga för jag o pappa skulle till tvättstugan.. BORING :S
Där efter gick vi till min faster ame Macy.. :D När vi va där så såg jag filmen Mumien.. tror det var 1:an kommer inte ihåg!!.. jag har mumien 3 på min mobil iphone 4:an fast det är bara reklamen. Jag har oxo fast and furious som reklam på den :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Jag älskar smillisar som ni ser vetinte direkt varför.. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Men runt klockan två så kommer maryam hit jag hade sett ett missat samtal och såg att det var marre jag ba shiiiiiittt!!!!!!! jag ringde henne hon ba jag e på väg till dig jag ba hooooohhh!!
alltså jag hade en dröm om henne det var därför jag var orolig.. fast drömmen var inte direkt farlig hahhahhahha
Ja, vad kan man göra nu då..?:D
vad sägs om tv Emma?? :D
Juste mamma ringde nyss och fråga vad jag gjorde ja jag svara jag bloggar å så..
sen fråga hon vad min blogg heter jag sa det till henne och sen frågade jag om hon kunde berätta till sina kamrater om min blogg hhihihihiihi.. :D:D:D:D
AA nu vill jag se på tv tills marre kommer :D:D:D:D
kanske bloggar innan två :D
men vi hörs?
XOXO Emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0